niedziela, 6 sierpnia 2017

Ślubny exploding box

Sezon ślubny w pełni. Kiedy poproszono mnie o zrobienie kartki, do której można włożyć pieniądze, zrobiłam coś bardziej ambitnego, ciekawszego i mającego większe możliwości :) Możliwości polegają na tym, że w kieszonkach możemy w elegancki sposób ukryć i  przekazać pieniądze na prezent.
Oczywiście, znanym już sposobem, wycięłam wykrojnikiem sprytne obrazki, z żartobliwym przeznaczeniem gotówki:)








Pośrodku pyszni się tort z tekturki, ozdobiony Cynkowym sposobem:)






Nie wiem jeszcze, czy Państwo Młodzi znali taki wynalazek, jak exploding box i czy im się spodobał;)
Mam nadzieję, że tak.

P.S. Kilka dni po weselu otrzymałam podziękowania za "mega oryginalne życzenia ". Młodym spodobała się "piękna praca".
Cieszę się :)

Miłego wakacyjnego wypoczynku życzy

Wasza



5 komentarzy:

  1. Jest cudna i wyjątkowa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Uwielbiam robić boxy, choć jeden tworzę 5-6 godzin :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pudełeczko. Kolorki zgaszone takie jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i bardzo stylowe to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...